14 3月 2009

MY NEW BLOG

Today I start make a good place to change my blog to blogspot
because my friend many are using blogspot now.
Well, say goodbye to February and say hello to march is around the corner.
So, I hope everything will be greater than last month.
Here's Some facts about me.

1.I like to speak english more than other language
[because my english so poor pre-intermediate only]
2.I like mean girls PETTY GIRL!!!
[walao~ because I'm so rude la~]

3.I dont speak rude ~haha
[if I speak any rude please scratch my~ haha ]
[thanks Q]
and...
讲回华文拉 不然我感觉怪怪的==我本来就是很奇怪的人~
考试过了 成绩真的很烂拉
无论如何 接下来的2次大考我要GAMBATEH就对了~
SUPPORT ME???HAHA
以后我应该很少上网了
妈咪跟我最近在找补习中心帮我补簿记跟数学 找不到
很多都是我的时间配合不到补习中心
完蛋 我今年要考好SPM的咧
OK FIND ~
昨天训导打电话给我阿爸了 幸好妈咪有跟阿爸讲我犯罪的事情
我妈咪很厉害 以前我犯罪训导会打电话给妈妈
所以妈咪这次干脆关电话 不开电话 给训导打电话烦阿爸
阿爸回到家问我 简直就笑话连连==
爸:你数学出千阿?
我:吓?什么数学出千?
爸:出千拉~
我:噢~电脑拉~作弊
爸:噢~对拉~数学拉~
我:...
爸:做么要酱?
我:别人的美~
爸:...
我:下次不会的
爸:训导讲你有2次了WOR~
我:吓?2次?没有拉~
爸:...
我:一次是去年的电话拉~训导打电话给妈咪了咯~
爸:下次不要
我:恩~我做漂亮过那个人拉~酱我就不会COPY别人的拉~
妈咪在旁边一直笑
好~讲完~
以后我会很少上网了
我要变成大忙人了
无论以后我会不会读高三都好
我还是会努力!!!
HAHA~THE END JOR~
BYE BYE
I LOVE YOU ALL ~
MUACKSSS~

6 則留言:

  1. nice, try to speak more english is better to you...
    can improve more...
    try to use fluent eng...
    I know you can...
    because u are miss.A
    I dunno what it mean...haha

    回覆刪除
  2. 搬到新家,
    全部东西都要重新开始哦 ~
    过去的就让它过去吧 ~

    真的要努力吖 ~
    万一 ... 只是万一 ...(touch wood)
    如果升不到高三,
    至少你有付出努力 ~
    给自己和大家一个交代 ~

    干巴爹拉 ^^

    回覆刪除
  3. haha~
    nice try my sis
    if u wanna tuition english
    i think i can help you
    but my english is not that good
    i jus kidding
    but if u really dun understand some words or jus sentences
    u can ask me^^
    im bad in other subject but im ok in english==
    always be happy
    n promise me dun be sad@@

    回覆刪除
  4. ha!!
    so hardworking jor~~~
    加油

    回覆刪除